ثبت و مدیریت اطلاعات فعالیت های ورزشی با Runtastic

Runtastic اپلیکیشنی برای گوشی‌های موبایل است که به منظور سلامت و تندرستی بدن ارائه شده و به کمک آن می‌توانید میزان ورزش خود در طول روز را اندازه گیری کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.

در سال‌های اخیر با مجهز شدن گوشی‌های موبایل به سنسورهای حرکتی، می‌توان از این ابزارها استفاده‌های جدیدی کرد، برای مثال می‌توان به شمارش تعداد قدم‌ها در طول پیاده روی یا میزان مسیر طی شده در دویدن‌های روزانه اشاره کرد.

Runtastic یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که با استفاده‌ی بهینه از این سنسورها، اطلاعات جامع و بی نظیری را در زمینه‌های ورزشی در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانید بر میزان ورزش و فعالیت‌های روزانه‌ی خود مدیریت بهتری داشته باشید. امکانات این برنامه در چند زمینه خلاصه شده‌اند که مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش آن را می‌توان مربوط به اطلاعاتی در زمینه‌ی پیاده روی و دویدن روزانه دانست که با فعال کردن آن و قرار دادن گوشی در جیب خود، می‌توانید به کمک GPS و سنسورهای گوشی به میزان مسیر طی شده، کالری سوزانده شده، مقدار سرعتی که مسیر را به پایان رساندید و آمارهای دیگری دسترسی داشته باشید. این اطلاعات شاید از نگاه کاربران عادی چندان حائز اهمیت نباشد اما کافی است کمی اهل ورزش کردن باشید که متوجه اهمیتی که این اطلاعات برای شخص ورزشکار دارد بشوید.

از بخش‌های دیگر این برنامه می‌توان به حالت‌های مخصوص به تردمیل، تمرینات قدرتی و فعالیت‌های دیگر اشاره کرد که در کنار دویدن و پیاده روی، ابزاری کامل را برای ورزشکاران به وجود آورده است. نکته‌ی جالبی که در Runtastic وجود دارد ذخیره‌ی تاریخچه‌ی فعالیت شما است به طوری که می‌توانید میزان مسیر طی شده، کالری سوزانده شده و دیگر اطلاعات را در روزهای هفته با هم مقایسه کنید تا متوجه پیشرفت یا پسرفت عملکرد ورزشی خود در طول روزهای متوالی شوید. Runtastic در گوشی‌های ویندوزفون این برنامه از کاشی‌های زنده و در اندروید نیز از ویجت پشتیبانی می‌کند که به کمک آن‌ها می‌توانید به طور زنده و بدون نیاز به مراجعه به اپلیکیشن، از اطلاعات روزانه‌ی خود مطلع شوید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

  • اپ استور
    دریافت
  •  

    دیدگاه ها بسته شده